OstraPosta

Objednejte do:

TIM MIN SEK
A obálku Vám pošleme ešte dnes.

Kolik nožů potřebujete nabrousit?


50 let zkušeností

Více než 50,000 spokojených zákazníků

Vše co potřebujete Vám zašleme domů

Súkromne
Firma
?

Nápoveda

Zvolte počet položek, které chcete brousit. Pokud máte například 4 nože a 2 nůžky, vyberte 6 ks. Pokud chcete mít více než 7 položek, potřebujete již 2 Ostré Obálky.
?

Nápoveda

Pokud chcete mít vždy ostré nože, vyberte si předplatné 1-2 krát ročně za lepší ceny. V opačném případě si zvolte jednorázové broušení a v případě potřeby objednejte vždy novou Ostrou Obálku.
?

Nápoveda

PROFI-broušení byste měli zvolit pokud Vaše nože stojí více než 50 € za kus! PROFI-broušení znamená použití více brusných a leštících cyklů a výsledná ostrost nejvyšší kvality.
?

Nápoveda

Pokud jste dostali dárkovou poukázku, zvolte "Použít dárkový kód" jako volbu pro počet nožů na broušení. Pak můžete zadat kód do tohoto políčka. Pokud jste si vybrali jednorázové broušení, toto pole bude skryté a kód se použít nedá.
Souhlasím s podmínkami
s povinností platby
?

Nápoveda

Zvolte počet položek, které chcete brousit. Pokud máte například 4 nože a 2 nůžky, vyberte 6 ks. Pokud chcete mít více než 7 položek, potřebujete již 2 Ostré Obálky.
?

Nápoveda

Pokud chcete mít vždy ostré nože, vyberte si předplatné 1-2 krát ročně za lepší ceny. V opačném případě si zvolte jednorázové broušení a v případě potřeby objednejte vždy novou Ostrou Obálku.
?

Nápoveda

PROFI-broušení byste měli zvolit pokud Vaše nože stojí více než 50 € za kus! PROFI-broušení znamená použití více brusných a leštících cyklů a výsledná ostrost nejvyšší kvality.
?

Nápoveda

Pokud jste dostali dárkovou poukázku, zvolte "Použít dárkový kód" jako volbu pro počet nožů na broušení. Pak můžete zadat kód do tohoto políčka. Pokud jste si vybrali jednorázové broušení, toto pole bude skryté a kód se použít nedá.
Souhlasím s podmínkami
s povinností platby

pošta

Ihned po objednání, Vám zašleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme až 20 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.

Pokud máte předplacené Obálky:

Fakturu vystavíme až při termínu prodloužení předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až o 12 měsíců, kdy zároveň zašleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.

Faktura po prodloužení bude vystavena také až po 20ti dnech. Pokud dostanete Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoliv (věk Obálky nikdy Neověřujeme) nebo ji můžete například darovat.

Category: Fakturafrågor

Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.

Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.

Category: Fakturafrågor

První fakturu posíláme vždy emailem. V případě, že neevidujeme platbu, tak Vám dodatečně zašleme papírovou fakturu. V případě, že ani poté neregistrujeme platbu, zašleme Vám na email upozornění o nezaplacení. Pokud jste fakturu nedostali, omlouváme se za nedopatření. V upozornění najdete opět přiloženou původní fakturu a tedy i platební údaje.

Category: Fakturafrågor

Možnosť 1:

Převod může trvat i několik dní. Pokud jste zaplatili včas, ale na poslední chvíli, může tento problém nastat. Pokud jste zaplatili včas, jednoduše připomínku ignorujte.

Možnosť 2:

Možná jste zadali nesprávné platební údaje. Prosím zkontrolujte si číslo účtu a variabilní symbol.

Pokud se na Vás nevztahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailem.

Category: Fakturafrågor

Materiál/obaly

Ihned po objednání, Vám zašleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme až 20 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.

Pokud máte předplacené Obálky:

Fakturu vystavíme až při termínu prodloužení předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až o 12 měsíců, kdy zároveň zašleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.

Faktura po prodloužení bude vystavena také až po 20ti dnech. Pokud dostanete Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoliv (věk Obálky nikdy Neověřujeme) nebo ji můžete například darovat.

Category: Fakturafrågor

Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.

Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.

Category: Fakturafrågor

První fakturu posíláme vždy emailem. V případě, že neevidujeme platbu, tak Vám dodatečně zašleme papírovou fakturu. V případě, že ani poté neregistrujeme platbu, zašleme Vám na email upozornění o nezaplacení. Pokud jste fakturu nedostali, omlouváme se za nedopatření. V upozornění najdete opět přiloženou původní fakturu a tedy i platební údaje.

Category: Fakturafrågor

Možnosť 1:

Převod může trvat i několik dní. Pokud jste zaplatili včas, ale na poslední chvíli, může tento problém nastat. Pokud jste zaplatili včas, jednoduše připomínku ignorujte.

Možnosť 2:

Možná jste zadali nesprávné platební údaje. Prosím zkontrolujte si číslo účtu a variabilní symbol.

Pokud se na Vás nevztahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailem.

Category: Fakturafrågor

Broušení

Ihned po objednání, Vám zašleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme až 20 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.

Pokud máte předplacené Obálky:

Fakturu vystavíme až při termínu prodloužení předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až o 12 měsíců, kdy zároveň zašleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.

Faktura po prodloužení bude vystavena také až po 20ti dnech. Pokud dostanete Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoliv (věk Obálky nikdy Neověřujeme) nebo ji můžete například darovat.

Category: Fakturafrågor

Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.

Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.

Category: Fakturafrågor

První fakturu posíláme vždy emailem. V případě, že neevidujeme platbu, tak Vám dodatečně zašleme papírovou fakturu. V případě, že ani poté neregistrujeme platbu, zašleme Vám na email upozornění o nezaplacení. Pokud jste fakturu nedostali, omlouváme se za nedopatření. V upozornění najdete opět přiloženou původní fakturu a tedy i platební údaje.

Category: Fakturafrågor

Možnosť 1:

Převod může trvat i několik dní. Pokud jste zaplatili včas, ale na poslední chvíli, může tento problém nastat. Pokud jste zaplatili včas, jednoduše připomínku ignorujte.

Možnosť 2:

Možná jste zadali nesprávné platební údaje. Prosím zkontrolujte si číslo účtu a variabilní symbol.

Pokud se na Vás nevztahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailem.

Category: Fakturafrågor

Fakturace

Ihned po objednání, Vám zašleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme až 20 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.

Pokud máte předplacené Obálky:

Fakturu vystavíme až při termínu prodloužení předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až o 12 měsíců, kdy zároveň zašleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.

Faktura po prodloužení bude vystavena také až po 20ti dnech. Pokud dostanete Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoliv (věk Obálky nikdy Neověřujeme) nebo ji můžete například darovat.

Category: Fakturafrågor

Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.

Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.

Category: Fakturafrågor

První fakturu posíláme vždy emailem. V případě, že neevidujeme platbu, tak Vám dodatečně zašleme papírovou fakturu. V případě, že ani poté neregistrujeme platbu, zašleme Vám na email upozornění o nezaplacení. Pokud jste fakturu nedostali, omlouváme se za nedopatření. V upozornění najdete opět přiloženou původní fakturu a tedy i platební údaje.

Category: Fakturafrågor

Možnosť 1:

Převod může trvat i několik dní. Pokud jste zaplatili včas, ale na poslední chvíli, může tento problém nastat. Pokud jste zaplatili včas, jednoduše připomínku ignorujte.

Možnosť 2:

Možná jste zadali nesprávné platební údaje. Prosím zkontrolujte si číslo účtu a variabilní symbol.

Pokud se na Vás nevztahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailem.

Category: Fakturafrågor

Předplatné

Ihned po objednání, Vám zašleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme až 20 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.

Pokud máte předplacené Obálky:

Fakturu vystavíme až při termínu prodloužení předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až o 12 měsíců, kdy zároveň zašleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.

Faktura po prodloužení bude vystavena také až po 20ti dnech. Pokud dostanete Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoliv (věk Obálky nikdy Neověřujeme) nebo ji můžete například darovat.

Category: Fakturafrågor

Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.

Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.

Category: Fakturafrågor

První fakturu posíláme vždy emailem. V případě, že neevidujeme platbu, tak Vám dodatečně zašleme papírovou fakturu. V případě, že ani poté neregistrujeme platbu, zašleme Vám na email upozornění o nezaplacení. Pokud jste fakturu nedostali, omlouváme se za nedopatření. V upozornění najdete opět přiloženou původní fakturu a tedy i platební údaje.

Category: Fakturafrågor

Možnosť 1:

Převod může trvat i několik dní. Pokud jste zaplatili včas, ale na poslední chvíli, může tento problém nastat. Pokud jste zaplatili včas, jednoduše připomínku ignorujte.

Možnosť 2:

Možná jste zadali nesprávné platební údaje. Prosím zkontrolujte si číslo účtu a variabilní symbol.

Pokud se na Vás nevztahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailem.

Category: Fakturafrågor

Ostatní otázky

Ihned po objednání, Vám zašleme domů Ostrou Obálku. Fakturu posíláme až 20 dní od odeslání Obálky. Fakturu posíláme nejprve emailem. Pokud bychom evidovali zpoždění platby, zašleme Vám fakturu v papírové podobě.

Pokud máte předplacené Obálky:

Fakturu vystavíme až při termínu prodloužení předplatného. Pokud jste si například předplatili 1 Ostrou Obálku do roka, tak novou fakturu Vám vystavíme až o 12 měsíců, kdy zároveň zašleme novou Obálku. Pokud byste si přáli posunout termín nové Obálky, rádi Vám vyhovíme, prosím napište nám email. Třeba tak však učinit ještě před tím, než Vám novou Obálku odešleme. Naše největší náklady jsou poštovné, náklad na speciální obálku a administrativa.

Faktura po prodloužení bude vystavena také až po 20ti dnech. Pokud dostanete Vaši novou Ostrou Obálku a zjistíte, že ji ještě nepotřebujete, můžete si ji odložit na později. Obálku můžete využít kdykoliv (věk Obálky nikdy Neověřujeme) nebo ji můžete například darovat.

Category: Fakturafrågor

Jednorázové broušení je podstatně dražší než předplatné. Nikdy zákazníkům neposíláme předplacené obálky, pokud by si to sami neobjednali. Prosím zkontrolujte si potvrzení objednávky v emaily (případně v nevyžádané poště). Pokud byste nevěděli najít objednávku, rádi Vám zašleme kopii.

Pokud si přejete zrušit předplatné, prosím učiňte tak ještě předtím než Vám zašleme novou obálku. Pokud Vám nová obálka už byla doručena, můžete ji použít, nebo darovat. Pokud si přesto přejete zrušení, budeme Vám muset účtovat náklady na materiál (Obálka, ochrany), poštovné a administrativní náklady ve výši 350 CZK za každou nepoužitou Obálku.

Category: Fakturafrågor

První fakturu posíláme vždy emailem. V případě, že neevidujeme platbu, tak Vám dodatečně zašleme papírovou fakturu. V případě, že ani poté neregistrujeme platbu, zašleme Vám na email upozornění o nezaplacení. Pokud jste fakturu nedostali, omlouváme se za nedopatření. V upozornění najdete opět přiloženou původní fakturu a tedy i platební údaje.

Category: Fakturafrågor

Možnosť 1:

Převod může trvat i několik dní. Pokud jste zaplatili včas, ale na poslední chvíli, může tento problém nastat. Pokud jste zaplatili včas, jednoduše připomínku ignorujte.

Možnosť 2:

Možná jste zadali nesprávné platební údaje. Prosím zkontrolujte si číslo účtu a variabilní symbol.

Pokud se na Vás nevztahuje ani jedna z možností, prosím kontaktujte nás emailem.

Category: Fakturafrågor
Tady můžete napsát otázku

    Nechte nám vzkaz a my se ozveme v nejkratším čase!